Телемедицина у Чернівцях: як це працює

До появи проблеми пандемії «COVID-19» суспільство не помічало фантастичних можливостей сучасних електронних сервісів, а ділова сфера витрачала шалені кошти на створення і оснащення робочих місць, організацію своєї діяльності і надання різноманітних послуг своїм клієнтам.

Карантинні обмеження, вимушені «локдауни», у тенетах яких перманентно знаходиться як сфера сервісу і малий бізнес, так і чимало соціально важливих і суспільно резонансних  сфер – медицина, освіта, пенсійна служба і багато інших, примусили нас усіх переосмислити характер організації роботи, якість та спектр надання послуг тощо.

Таку можливість галузь охорони здоров’я отримала завдяки заходам першого та другого етапу медичної реформи в Україні! 

Я працюю у вторинній ланці сфери медичного обслуговування – керую відділенням консультаційної допомоги комунального некомерційного підприємства Міської дитячої клінічної лікарні Чернівецької міської ради, що працює на вулиці Буковинській, 4 у м. Чернівці, і хочу розповісти, про новий електронний сервіс, яким жителі не тільки міста, але й області та інших регіонів можуть скористатися.

Надання медичної допомоги дітям надзвичайно тонка і вразлива діяльність: дитина, навіть віком 3-5 років, не завжди може чітко сформулювати відповідь на питання «Що турбує?», а батьки, перебуваючи у стресі через страждання дитини, додатково нервують через необхідність очікувати у чергах, замість допомогти лікареві визначити діагноз та розпочати необхідні процедури, висловлюють нескінченні претензії (інколи й справедливі!) медичному персоналові…

У грудні 2020 року при нашій клінічній лікарні створено і працює «Дитяче консультаційне відділення», головним завданням якого є надання превентивної консультаційної допомоги маленьким пацієнтам, виявляти і запобігати настанню можливих негативних наслідків, що можуть виникнути через несвоєчасне звернення за лікарською допомогою. Це рішення генерального директора С.Сторожука, яке було підтримане колективом лікарні, реалізоване за сприяння практично усіх служб лікувального закладу та сприяння голови профспілки дитячої лікарні А.Іринчина і, виявилося правильним і вчасним. Досить навести коротку статистику: станом на 22 лютого 2021 року, за 49 робочих днів, до відділення за консультативною допомогою звернулося 811 пацієнтів, а такі лікарі, як В.Миколів (170 пацієнтів), А.Іринчин (149 пацієнтів) та А.Рошка (88 пацієнтів) стали незаперечними лідерами, при цьому, усі чергові лікарі виконують і свої безпосередні функціональні обов’язки.

Нещодавно ми задіяли у роботу електронний сервіс «Поліклініка без черг», який у січні розпочав роботу у тестовому режимі, і пропонуємо батькам малолітніх пацієнтів та самостійно неповнолітнім підліткам при необхідності отримати кваліфіковану допомогу чи консультацію у нашій дитячій лікарні скористатися послугами телемедицини за посиланням, яке ви знайдете на сайті КНП Міської клінічної лікарні та на одноіменній сторінці у Фейсбуці. 

Пацієнти мають можливість заздалегідь записатися на прийом до конкретного спеціаліста клінічної лікарні, або за телефонон +380 (95) 508 8698 чи онлайн записом звернутися до мене, як до реєстратора, і призначити дату і час візиту, не виходячи з дому за допомогою комп’ютера, ноутбука чи смартфона.

Не вагайтеся, якщо існує бодай найменший сумнів щодо можливого захворювання чи потрібна кваліфікована порада, – негайно звертайтеся. У нас ви знайдете уважних висококваліфікованих лікарів клінічної лікарні та безкоштовний сервіс для пацієнтів, який оплачує держава відповідно до стандартів НСЗУ та вимог медичної реформи в Україні.


Надія Проданюк, завідувач
консультаційного відділення.
Центр комунікації
КНП Міська дитяча клінічна лікарня

 

 

Інструкція із запису до лікаря