Медичний сервіс без черг

 

Завершення 2020 року співпало із відкриттям нового відділення консультаційної допомоги КНП Міська дитяча клінічна лікарня, яке 21 грудня розпочало роботу.

Можна без перебільшення стверджувати, що цієї події з нетерпінням очікував весь колектив медичного закладу, адже практично кожен доклав частку своєї праці, щоб створити комфортні умови для маленьких пацієнтів, зменшити час очікування батьків і дітей на отримання консультації лікаря, проведення необхідних клініко-діагностичних досліджень тощо.

– Найбільше ми переживали, – розповіла завідувач відділення Надія Проданюк, – чи сприймуть батьки це нововведення, чи ми все врахували, щоб новим сервісом було зручно і вигідно користуватися. 

Однак усі побоювання були безпідставними: за вісім днів роботи у грудні лікарі відділення прийняли, надали безкоштовні консультації та необхідну медичну допомогу майже 150 неповнолітнім пацієнтам.  

Реалізація другого етапу медичної реформи в Україні не лише розв’язала одвічну проблему медичної галузі – зробила лікарські послуги безкоштовними для пацієнтів, але й надала можливість адміністрації лікарні вдосконалювати форми і методи роботи закладу, запроваджувати інноваційні технології у медицині, оперативно коригувати свою діяльність.

У січні цього року вже буде доступним для батьків і дітей, які потребують консультативної лікарської допомоги, новий сервіс – дистанційний запис на прийом до лікаря у новому відділенні лікарні, що можна буде легко зробити навіть за допомогою смартфону… 

А спеціалісти лікарні сьогодні вже працюють над запровадженням наступного етапу інформаційних технологій: підготовкою до розгортання Центру консультаційної телемедицини. 

 

Вимушені умови роботи із дотриманням правил карантинних обмежень відкрили багато нових аспектів практичного застосування інформаційних технологій, які навіть для найменшої області України дозволять не лише економити ресурси, але, що на наше переконання є найголовнішим, дають можливість пацієнтам отримати консультацію, не виходячи з дому, а лікарям провести консиліум щодо тактики та методики надання лікарської допомоги у невідкладних ситуаціях, без необхідності транспортувати пацієнта до обласного центру.    

–  Ми завершуємо асиміляцію програмного продукту «Лікарня без черг» до специфіки роботи нашого медичного закладу, – пояснив Михайло Тиж, заступник генерального директора лікарні з інформаційних технологій. – Це не просто сучасно, це зручно, адже і батьки, і персонал лікарні зможуть краще планувати свій час, обирати такий режим роботи, який скоротить черги, очікування на отримання необхідної медичної послуги.

Отже, відвідування медичного закладу стане ще комфортнішим!

Центр комунікації КНП
Міська дитяча клінічна лікарня